-
- 23-09-2024, 19:12
- 310
Kim daha çox aldatmağa meyllidir: Kişilər, yoxsa qadınlar?
Araşdırmalara görə, kişilər qadınlara nisbətən daha çox aldadırlar, lakin bu faktı hər bir fərd üçün keçərli universal həqiqət hesab etmək olmaz.
Amerika Ailə Tədqiqatları İnstitutunun məlumatına görə, kişilərin 20 faizi və qadınların 13 faizi partnyorundan başqa biri ilə intim münasibətdə olduğunu etiraf edib. Bu gender fərqi xüsusilə yaşlı insanlar arasında özünü göstərir.
News24.az Lent.az-a istinadən xəbər verir ki, məsələn, 18-29 yaş insanlar arasında qadınların xəyanət etdiyini etiraf etmək ehtimalı bir qədər çox olub: kişilər arasında 10 faizə qarşı 11 faiz.
Ancaq yaşla şəkil dəyişir. 30-39 yaş qrupunda kişilərin 14 faizi xəyanət etdiyini etiraf etdiyi halda, qadınlar arasında bu rəqəm 11 faizdir. Kişilər arasında xəyanət 50-59 yaş arasında pik həddə çatır: kişilərin 31 faizi qadınların 18 faizi. Qadınlarda xəyanət ən çox 40-49 yaş arasında baş verir, sonra bu nisbət azalmağa başlayır.
Maraqlıdır ki, 60 yaşında kişilərin 24 faizi, qadınların isə təxminən 16 faizi xəyanət etdiyini etiraf edir. Aldatmağa davam edən kişilərin faizi yaşlandıqca artır və 70-79 yaşlı insanlar arasında 26 faizə çatır. Qadınlarda əks tendensiya müşahidə olunur: 70 yaşına qədər xəyanət daha az olur və yalnız 13 faiz, 80 yaşında isə yalnız 6 faiz təşkil edir.
Bununla belə, aldatma səbəbləri və onların tezliyi yalnız yaş və cinsdən deyil, həm də şəxsi şəraitdən asılıdır. Aldatma motivləri çox vaxt kişilərdə və qadınlarda oxşardır. Əsas səbəb, 237 nəfərin iştirak etdiyi başqa bir araşdırmaya görə, münasibətdən və ya tərəfdaşdan narazılıqdır. Kişilərin fiziki səbəblərə, qadınlar isə emosional səbəblərə görə aldatma ehtimalı daha çox olsa da, bu stereotip praktikada həmişə təsdiqini tapmır.
Başqa sözlə desək, aldatmağa meyl daha çox cinsdən deyil, insanın xarakterindən, şəxsi vəziyyətindən asılıdır. Kişilər və qadınlar oxşar səbəblərdən həm cinsi, həm də emosional davranışda iştirak edərək aldada bilərlər.
Qeyd etmək vacibdir ki, bu tədqiqatlar amerikalı respondentlərin nümunələrinə əsaslanır və nəticələr digər mədəniyyətləri və cəmiyyətləri təmsil etməyə bilər.