-
- 23-12-2021, 15:22
- 394
2 ay ərzində BŞTİ-nin çağrı mərkəzinə 36 mindən çox zəng oldu
BŞTİ-nin Çağrı Mərkəzinə üç ayda 36 663 zəng daxil olub.
BŞTİ-dən News24.az-a verilən məlumata görə, 2021-ci il oktyabrın 1-dən fəaliyyətə başlayan BŞTİ-nin 146-0 Çağrı Mərkəzinin yaradılmasının əsas məqsədi vətəndaş məmnunluğunun təmin edilməsi, daxil olan müraciətlərin cavablandırılması zamanı koordinasiyanın düzgün təşkili və proseslərin çevik idarə edilməsindən ibarətdir.
BŞTİ-dən News24.az-a verilən məlumata görə, 2021-ci il oktyabrın 1-dən fəaliyyətə başlayan BŞTİ-nin 146-0 Çağrı Mərkəzinin yaradılmasının əsas məqsədi vətəndaş məmnunluğunun təmin edilməsi, daxil olan müraciətlərin cavablandırılması zamanı koordinasiyanın düzgün təşkili və proseslərin çevik idarə edilməsindən ibarətdir.