NASA-dan bir ilk: 4K video kosmosa yayımlandı
    • Bu gün, 15:40
    • 59

NASA-dan bir ilk: 4K video kosmosa yayımlandı

Klivlenddəki Glenn Araşdırma Mərkəzindəki NASA komandası optik və ya lazer rabitəsindən istifadə edərək ilk dəfə olaraq təyyarədən Beynəlxalq Kosmik Stansiyaya 4K video görüntülər yayımlayıb.

News24.az xəbər verir ki, NASA məlumat göndərmək və qəbul etmək üçün radio dalğalarından istifadə edir.

Bununla belə, lazer rabitəsi məlumatı 10-100 dəfə daha sürətli ötürən infraqırmızı işıqdan istifadə edir.

Glenn mühəndisləri Hərbi Hava Qüvvələri Tədqiqat Laboratoriyası və NASA-nın Kiçik Biznes İnnovasiyaları Tədqiqat proqramı ilə əməkdaşlıq edərək, Pilatus PC-12 təyyarəsinin gövdəsinə müvəqqəti olaraq portativ lazer terminalı quraşdırıblar.

Təyyarə Eri gölü üzərində uçarkən məlumatları Klivlenddəki optik yer stansiyasına göndərib. Oradan məlumatlar Yerdəki şəbəkə vasitəsilə NASA-nın Nyu-Meksiko ştatının Las Kruces şəhərindəki White Sands Test Mexanizminə göndərildi və burada alimlər infraqırmızı işıq siqnallarından istifadə edərək məlumatları ötürdülər.

Qeyd edək ki, siqnallar NASA-nın Lazer Rabitə Relay Nümayişi (LCRD) adlı orbital təcrübə platformasına gəldi və daha sonra Beynəlxalq Kosmik Stansiyadakı ILLUMA-T faydalı yükünə ötürülüb.

ILLUMA-T məlumatları Yerə geri göndərib.

Məqsəd, Artemida missiyaları ilə Ay səthinə qayıdışın yayımlanması üçün lazım olan texnologiyaları inkişaf etdirməkdir.

Günel Məlikzadə