İfluenserlərin dəb-dəbəli həyatının altında nə yatır? - Sosioloqdan AÇIQLAMA
    • 8-06-2024, 17:43
    • 156

İfluenserlərin dəb-dəbəli həyatının altında nə yatır? - Sosioloqdan AÇIQLAMA

Hər dəfə sosial şəbəkədə gəzərəkən onların paylaşımlarına, videolarına baxanda nüfuzlarının və güclərinin artırmağa kömək edirik. Onlar öz izləyiciləri vasitəsilə alış-veriş davranışlarına, məhsul təsdiqlərinə və nahar üçün seçdiyiniz ətdən tutmuş hər şeyə və ya bəlkə də vegan olmaq qərarımıza təsir göstərirlər. Birdən-birə bütün sözləri bildiyiniz mahnının və ya bu ay gözlənilmədən aldığımız geyimlərin, elektronik əşyaların, kosmetik vasitələrin arxasında influenserlər durur. Nəticədə biz bunların heç birinin fərqində deyilik. Bəlkə də köhnə nəsil bunu hiss edə bilir, amma yeniyetmələr yəni “Z” nəslinin nümayəndələri bunu hiss edə bilmirlər.

Bu gün yeniyetmələr dostu ilə kofe içərkən təsir edənin videosuna baxmağı səbirsizliklə gözləyirlər. İnternetdə gördükləri davranışları təqlid edərək, yeniyetmələr özlərini təsir edənlərin rol modelləri ilə təcəssüm etdirdiyi ideallar və həyat tərzləri ilə uyğunlaşdırmağa çalışa bilərlər. Influencerlərin həyatlarının xırdalıqları ilə məşğul olmaq, bir tərəfdən yeniyetmələrə yeniyetməlik zəhmətkeşliyindən xilas olmaq imkanı verir, digər tərəfdən isə həddindən artıq diqqəti öz həyatına deyil, təsir edənlərin həyatına yönəltmək riski daşıyır.

News24.az xəbər verir ki, mövzu ilə bağlı sosioloq Lalə Mehrəli Ednews- a açıqlamasında bildirib ki, influserlərin əksəriyyəti o həyata çatana qədər çox əziyyət çəkdiklərini iddia edirlər:

“Amma hamımız bilirik ki, bu yalan söhbətdir və onların o cür bahalı həyat yaşamaqlarının səbəbi  müəyyən fürsətlərdən yararlanaraq səhifələrini böyütməkləri buna pullu xidmətlərdə daxildi və bu böyümüş səhifələrə görə reklam bazarına girə bilməkləridir. 

Əslində elədə böyük üstünlüklər,bacarıqları,fövqəladi zəkaları yoxdur. İnsan ekran önündə yeməklə,soyunmaqla öz həyatının reklam edə bilməzlər, buna onların ixtiyarları yoxdu. Və onlar nümunə olacaq ən son insandır. İnsan zəkasi ilə,davranışı ilə örnək ola bilərlər. Onları bizə yeridən internetdir və belə dəb-dəbəli həyata aldanan çox təəssüf ki, milyonlarla insanlar var. Onlarda ya özləri yada uşaqlarını bu yola itələyirlər. Təcrübələr göstərir ki, reklam olunan məhsul əslində istifadəyə yararlı olmur,nə alınmırsa onlar reklam olunur. Yaxşi məhsul heç vaxt reklam olunmur və onların hecvaxt reklama ehtiyacı olmur. Onlar influencerlər vastəsi ilə bu məhsulları bizə yeridirlər və bir məhsulun xarab olduğunu bilərəkdən onu reklam edirsə demək o adamın xarakteri zəifdir”.

Sosioloq onuda qeyd edir ki, plastik əməliyyatları, dəbi , bahalı həyatlara araq salmağı bu cür bizə yeritdilər:

“Əgər cəmiyyətin bircə üzvünün bu cür problem varsa bu bizim hamımızın problemidir. 30 yaşında oğlanların subay qalmaqlarınında səbəbi  budur. Çünki dağ kəndində yaşayan qız bu həyata aldanıb Bakıya gəlmək istəyirlər,Bakıdan ev istəyirlər  və bunlar  olmasa təklifləri qəbu etmirlər. Bu, o demək deyil ki, sosial media örnək ola bilməz. Axı tarixi şəxsiyyətlər saysız-hesabsız nəsillər üçün tərbiyəçi kimi xidmət etmişlər. Yenə də gənclərin başa düşməsi çox vacibdir ki, biz kiməsə dərindən heyran ola bilərik, eyni zamanda onların həyatı ilə bizimkilər arasındakı fərqlər çatışmazlıq deyil”.